PATVIRTINTA

Kauno miesto savivaldybės tarybos

2011 m. gruodžio 29 d.

sprendimu Nr. T-741

 

KAUNO „ŠILO“ PRADINĖS MOKYKLOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Šie nuostatai reglamentuoja Kauno „Šilo“ pradinės mokyklos teisinę formą, priklausomybę, savininką, savininko teises ir pareigas įgyvendinančią instituciją, buveinę, grupę ir tipą, mokymo kalbą ir formas, vykdomas švietimo programas, veiklos teisinį pagrindą, veiklos sritis ir rūšis, tikslą, uždavinius, funkcijas, mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų išdavimą, mokyklos teises ir pareigas, mokyklos veiklos organizavimą ir valdymą, mokyklos savivaldą, darbuotojų priėmimą į darbą, jų darbo apmokėjimo tvarką ir atestaciją, mokyklos turtą, lėšas, jų naudojimo tvarką, finansinės veiklos kontrolę ir mokyklos veiklos priežiūrą, viešo paskelbimo ir visuomenės informavimo, reorganizavimo, likvidavimo ir pertvarkymo tvarką.

2. Oficialus švietimo įstaigos pavadinimas – Kauno „Šilo“ pradinė mokykla, trumpasis pavadinimas – „Šilo“ pradinė mokykla (toliau – mokykla), juridinio asmens kodas 191829150.

                      3. Mokykla įsteigta Lietuvos Respublikos Kauno miesto valdybos 1993 m. balandžio              13 d. potvarkiu Nr. 435-v , reorganizavus Panemunės pradinę mokyklą.

4. Mokyklos teisinė forma – biudžetinė įstaiga.

5. Mokyklos priklausomybė – Kauno miesto savivaldybės mokykla.

6. Mokyklos steigėja (savininkė) – Kauno miesto savivaldybė (toliau – steigėjas), Laisvės al. 96, LT-44251 Kaunas, kodas 111106319. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija – Kauno miesto savivaldybės taryba. Jos kompetenciją nustato Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymas.

7. Mokyklos buveinė – Kariūnų pl.3, 45432 Kaunas.

8. Švietimo įstaigos grupė – bendrojo ugdymo mokykla.

9. Švietimo įstaigos tipas –pradinė mokykla.

10. Pagrindinė mokyklos paskirtis – ugdymas, mokymo kalba – lietuvių, mokymo forma – dieninė.

11. Mokykla vykdo pradinio ugdymo programas, muziejinę veiklą. Mokiniams išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys dokumentai:

11.1. mokymosi pasiekimų pažymėjimas;

11.2. pradinio išsilavinimo pažymėjimas;

11.3. pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimas (baigusiems adaptuotą pradinio ugdymo programą);

12. Mokykla turi sąskaitas bankuose, antspaudą su savivaldybės herbu ir savo pavadinimu.

13. Mokykla savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos švietimo ir kitais įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerijos teisės aktais, Kauno miesto savivaldybės teisės aktais ir šiais nuostatais.

II. MOKYKLOS VEIKLOS SRITIS IR RŪŠYS, TIKSLAS, UŽDAVINIAI, FUNKCIJOS, MOKYMOSI PASIEKIMUS ĮTEISINANČIŲ DOKUMENTŲ IŠDAVIMAS

14. Mokyklos veiklos sritis – švietimas. Veiklos rūšys (pagal Ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių (EVRK 2 red.), patvirtintą Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226 (Žin., 2007,              Nr. 119-4877):

14.1. pradinis ugdymas, kodas 85.20.

15. Mokyklos tikslas – ugdyti aktyvų, kūrybingą, elementaraus raštingumo ir socialinių, pažintinių, informacinių, veiklos gebėjimų, etnokultūrinio paveldo  bei bendrųjų vertybių pamatus įgijusį vaiką, pasirengusį mokytis toliau pagal pagrindinio ugdymo programas.

16. Mokyklos uždaviniai:

16.1. pradinio ugdymo programos:

16.1.1. sukurti ugdymui (si) palankų psichologinį klimatą ir ugdymo (si) erdvę;

16.1.2. ugdymo procese atsižvelgti į individualius fizinius, psichologinius, sociokultūrinius ypatumus;

16.1.3. taikyti ugdymo metodus, atitinkančius vaiko amžiaus tarpsnio ir individualius ypatumus, ugdymo srities specifiką;

16.1.4. sukurti ugdymo turinį, atitinkantį ugdymo tikslus, jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų raidos ypatumus, ugdymosi poreikius ir interesus;

16.1.5. naudoti ugdymo priemones, skatinančias vaiko smalsumą, aktyvumą, kūrybiškumą;

16.1.6. taikyti ugdančią, skatinančią, psichofizines vaiko galias tausojančią vertinimo sistemą;

16.1.7. teikti neformalųjį ugdymą, puoselėjantį ir plėtojantį vaiko individualybę;

16.1.8. teikti vaikui būtiną pedagoginę, psichologinę, informacinę, specialiąją ir kt. pagalbą;

16.1.9. teikti ankstyvąjį užsienio kalbos mokymą nuo antros klasės;

16.1.10. teikti kryptingą meninį ugdymą;

17. Mokykla atlieka šias funkcijas:

17.1. formuoja ugdymo turinį ir organizuoja darbą pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro patvirtintas bendrąsias programas ir išsilavinimo standartus, bendrojo ugdymo mokyklų bendruosius arba nustatyta tvarka suderintus individualius ugdymo planus, užtikrina ugdymo planų įgyvendinimą;

17.2. konkretina ir individualizuoja formaliojo švietimo programas skirtingų gebėjimų mokiniams;

17.3. inicijuoja švietimo programų pasirenkamųjų dalių variantus;

17.4. sudaro formaliojo švietimo programas papildančius ir mokinių saviraiškos poreikius tenkinančius programų modulius;

17.5. sudaro neformaliojo švietimo programas;

17.6. organizuoja etninės kultūros ugdymą;

17.7. pasirenka programų turinio perteikimo būdus;

17.8. organizuoja mokinių ir jų tėvų (globėjų, rūpintojų) kultūrinį švietimą (mokykloje veikia ir nuolatos atnaujinama mokyklos istorijos muziejinė ekspozicija);

17.9. vertina mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius, teikia specialiąją pedagoginę ir specialiąją pagalbą specialiųjų poreikių mokiniams, organizuoja specialiųjų poreikių mokinių integruotą mokymą;

17.10. sudaro sąlygas mokiniams mokytis namuose ir savarankiškai;

17.11. sudaro mokiniams sveikas ir saugias ugdymosi sąlygas;

17.12. vykdo rūkymo, alkoholio vartojimo ir narkomanijos, smurto ir patyčių prevenciją;

17.13. vykdo privalomo mokymosi kontrolę;

17.14. inicijuoja paramą socialiai remtinų šeimų mokiniams;

17.15. mokyklos valdymą grindžia demokratiniais principais;

17.16. plėtoja dalyvavimą projektuose, vykdo reikalingus tyrimus;

17.17. kuria mokykloje modernią informavimo sistemą;

17.18. kuria mokyklą kaip vietos bendruomenės kultūros židinį;

17.19. vykdo mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą.;

17.20. nuolat kontroliuoja, kaip vykdo sutartyse numatytus įsipareigojimus mokytojai, mokyklos valdymo ir pedagoginės psichologinės pagalbos funkcijas vykdantys darbuotojai, kiti administracijos darbuotojai, pagalbinis personalas, mokiniai ir mokyklos partneriai;

17.21. teisės aktų nustatyta tvarka vykdo vaiko minimalios priežiūros priemones, steigia mokyklos vaiko gerovės komisiją, kuri organizuoja ir koordinuoja prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimą ir atlieka kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas;

18. Mokykloje veikia muziejinė ekspozicija, kuri nuolat atnaujinama, turtinama, prieinama visai mokyklos bendruomenei. 

19. Mokyklos mokiniams Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo, švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka išduodami mokymosi pasiekimus įteisinantys pažymėjimai.

 

III. MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

20. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, turi teisę:

20.1. sudaryti mokymo sutartis, bendradarbiavimo sutartis su socialiniais partneriais;

20.2. įstatymų nustatyta tvarka  jungtis į asociacijas ir klubus, dalyvauti jų veikloje;

20.3. nustatyti mokyklos teikiamų paslaugų įkainius, jeigu jų nenustato steigėjas;

20.4. parinkti mokymo metodus ir mokymosi veiklos būdus;

20.5. vykdyti neformaliojo švietimo programas;

20.6. švietimo ir mokslo ministerijos nustatyta tvarka dalyvauti šalies ir tarptautiniuose švietimo projektuose;

20.7. teikti investicinių projektų paraiškas Europos Sąjungos finansinei paramai gauti;

20.8. gauti paramą Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymo nustatyta tvarka;

20.9. naudotis kitomis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo ir kitų teisės aktų suteiktomis teisėmis.

21. Mokykla, įgyvendindama jai pavestus tikslą ir uždavinius, atlikdama jai priskirtas funkcijas, privalo:

21.1. užtikrinti sveiką, saugią, užkertančią kelią smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

21.2. teikti geros kokybės švietimą;

21.3. vykdyti patvirtintas ugdymo, mokymo, švietimo programas;

21.4. palaikyti ryšius su vietos bendruomene;

21.5. sudaryti mokymo sutartis ir vykdyti sutartus įsipareigojimus;

21.6. sudaryti palankias veiklos sąlygas mokykloje veikiančioms mokinių ir jaunimo organizacijoms;

21.7. užtikrinti mokyklos vaiko gerovės komisijos veiklą įgyvendinant teisės aktų nustatytus reikalavimus.

 

IV. MOKYKLOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS IR VALDYMAS

 

22. Mokyklos veiklos organizavimo teisinis pagrindas:

22.1. mokyklos strateginis planas, patvirtintas mokyklos direktoriaus, pritarus mokyklos tarybai ir savivaldybės vykdomajai institucijai ar jos įgaliotam asmeniui;

22.2. mokyklos metinis veiklos planas, patvirtintas mokyklos direktoriaus, pritarus mokyklos tarybai;

22.3. mokyklos ugdymo planas, patvirtintas mokyklos direktoriaus, suderinus su mokyklos taryba ir Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriumi ar jo įgaliotu asmeniu.

        23. Mokyklai vadovauja direktorius, kurį konkurso būdu pareigoms skiria Kauno miesto savivaldybės taryba ar jos pavedimu Kauno miesto savivaldybės vykdomoji institucija. Konkursas mokyklos direktoriaus pareigoms užimti organizuojamas ir vykdomas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka. Direktorius pareigoms skiriamas neterminuotai ir atleidžiamas iš jų teisės aktų nustatyta tvarka. Direktorius atskaitingas Kauno miesto savivaldybės tarybai. Direktorius pavaldus Kauno miesto savivaldybės tarybai ar jos pavedimu Kauno miesto savivaldybės vykdomajai institucijai.

24. Mokyklos direktorius:

24.1. vadovauja mokyklos strateginio plano ir metinių veiklos planų, švietimo programų rengimui, juos tvirtina, vadovauja jų vykdymui;

24.2. nustatyta tvarka skiria ir atleidžia mokytojus, kitus ugdymo procese dalyvaujančius asmenis ir aptarnaujantį personalą, tvirtina jų pareigybių aprašymus;

24.3. analizuoja mokyklos veiklos ir valdymo išteklių būklę;

24.4. tvirtina mokyklos vidaus struktūrą;

24.5. nustato mokyklos direktoriaus pavaduotojų ugdymui veiklos sritis, tvirtina darbuotojų pareigybių aprašymus ir darbuotojų pareigybių sąrašą, neviršijant nustatyto didžiausio leistino pareigybių skaičiaus, priima darbuotojus į darbą ir atleidžia iš jo, juos skatina ir skiria jiems drausmines nuobaudas;

24.6. priima mokinius steigėjo nustatyta tvarka;

24.7. sudaro mokymo sutartis;

24.8. vadovaudamasis teisės aktais, mokyklos dokumentuose nustato mokinių teises, pareigas ir atsakomybę;

24.9. tvirtina mokyklos vidaus darbo tvarkos taisykles;

24.10. sudaro mokiniams ir darbuotojams saugias ir sveikatai nekenksmingas darbo sąlygas visais su mokymusi ir darbu susijusiais aspektais;

24.11. planuoja mokyklos veiklą ir vertina materialinių ir intelektinių išteklių naudojimą;

24.12. leidžia įsakymus, kontroliuoja jų vykdymą;

24.13. sudaro darbo grupes, metodines grupes ir komisijas;

24.14. sudaro sutartis, mokyklos funkcijoms atlikti;

24.15. organizuoja mokyklos dokumentų saugojimą ir valdymą;

24.16. valdo ir naudoja mokyklos turtą ir lėšas;

24.17. rūpinasi intelektiniais, materialiniais, finansiniais, informaciniais ištekliais, užtikrina jų optimalų valdymą ir naudojimą;

24.18. sudaro sąlygas darbuotojams profesiškai tobulėti, kelti kvalifikaciją;

24.19. organizuoja mokytojų ir kitų pedagoginių darbuotojų metodinę veiklą ir atestaciją;

24.20. inicijuoja mokyklos savivaldos institucijų veiklą, bendradarbiauja su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pagalbą mokiniui, mokytojui ir mokyklai teikiančiomis įstaigomis, teritorinėmis policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje;

24.21. sudaro mokyklos vaiko gerovės komisiją ir tvirtina jos darbo reglamentą;

24.22. užtikrina ir prižiūri vaiko minimalios priežiūros priemonių vykdymą mokykloje;

24.23. atstovauja mokyklai kitose institucijose;

24.24. vykdo kitas funkcijas, nustatytas Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme, kituose įstatymuose, mokyklos nuostatuose, pareigybės aprašyme ir kituose teisės aktuose.

25. Mokyklos direktorius atsako:

25.1. už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi mokykloje;

25.2. už demokratinį mokyklos valdymą, mokytojo etikos normų laikymąsi, skaidriai priimamus sprendimus, bendruomenės narių informavimą,

25.3. už pedagoginio ir nepedagoginio personalo profesinį tobulėjimą;

25.4. už sveiką, saugią, užkertančią kelią bet kokioms smurto, prievartos apraiškoms ir žalingiems įpročiams aplinką;

25.5. už tinkamą funkcijų atlikimą, nustatytų tikslų ir uždavinių įgyvendinimą, mokyklos veiklos rezultatus;

25.6. už gerą ir veiksmingą vaiko minimalios priežiūros priemonių vykdymą;

25.7. už atitinkamų  Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimų įgyvendinimą, Lietuvos Respublikos švietimo ir kitų įstatymų bei teisės aktų laikymąsi. 

26. Mokykloje metodinei veiklai organizuoti ir koordinuoti sudaroma metodinė grupė.

27. Metodinę grupę sudaro metodinės grupės pirmininkas, mokyklos direktorius,  direktoriaus pavaduotoja ugdymui ir mokytojai.

28. Metodinės grupės veiklą reglamentuoja jų nuostatai.

29. Direktorius tvirtina metodinės grupės nuostatus.

 

V. MOKYKLOS BENDRUOMENĖS NARIŲ TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ

 

Mokinių teisės ir pareigos

30. Mokinių teisės:

                     30.1. mokytis pagal savo gebėjimus ir poreikius, siekti įgyti valstybinius standartus atitinkantį bendrąjį pradinį išsilavinimą;

                     30.2. dalyvauti svarstant ugdymo proceso organizavimo klausimus;

                      30.3. gauti psichologinę ir specialiąją pedagoginę, specialiąją, socialinę pedagoginę pagalbą;

                      30.4. gauti informaciją apie savo pasiekimų vertinimą ir kitą su mokymusi susijusią informaciją;

                     30.5. gauti geros kokybės ugdymą;

                     30.6. burtis į mokinių organizacijas, kurių veikla sąlygoja dorovinę, pilietinę, kultūrinę, fizinę ir socialinę brandą, lavintis saviugdos ir saviraiškos būreliuose, dalyvauti visuomenės gyvenime, taikiuose susirinkimuose, kurių veikla neprieštarauja Lietuvos Respublikos įstatymams;

                    30.7. puoselėti savo kalbą, kultūrą, papročius ir tradicijas;

                    30.8. poilsiauti ir leisti laisvalaikį, atitinkantį jų amžių, sveikatą ir poreikius;

      30.9. gauti nešališką mokymosi pasiekimų įvertinimą;

                    30.10. mokytis savitarpio pagarba grįstoje, psichologiškai, dvasiškai ir fiziškai saugioje aplinkoje, turėti higienos reikalavimus atitinkančius mokymo krūvį ir darbo vietą;

30.11. teisės aktų nustatyta tvarka laisvai pasirinkti neformaliojo ugdymo ir bendrąsias ugdymo programas papildančius ir jo saviraiškos poreikius tenkinančius šių programų modulius, pasirenkamųjų dalykų programas;

        30.12. įstatymų nustatyta tvarka ginti savo teises.

        31. Mokinių pareigos:

        31.1. laikytis  mokyklos vidaus tvarką reglamentuojančių dokumentų reikalavimų;

        32.2. lankyti mokyklą, stropiai mokytis, gerbti mokytojus ir kitus mokyklos bendruomenės narius;

        33.3. mokytis pagal privalomąją pradinio ugdymo programą;

        33.4. gerbti valstybinę, savo gimtąją kalbą ir kultūrą, toleruoti kitas kalbas ir kultūras;

       33.5. laikytis žmonių bendrabūvio normų;

   33.6. dalyvauti mokykloje organizuojamuose testuose, pasiekimų patikrinimuose.

Tėvų (globėjų, rūpintojų) teisės ir pareigos

       34. Tėvų (globėjų, rūpintojų) teisės:

       34.1. nemokamai gauti informaciją apie mokykloje teikiamas švietimo programas, mokymo formas;

       34.2. reikalauti, kad jų vaikui būtų teikiamas valstybinius standartus atitinkantis pradinis  mokymas;

        34.3. dalyvauti svarstant ugdymo turinį, metodus, vertinimo formas ar pan.;

       34.4. dalyvauti parenkant (prireikus parinkti) mokiniui ugdymo programą, dalyko kursą, pasirenkamąjį dalyką;

       34.5. gauti informaciją apie savo vaiko būklę, ugdymo ir ugdymosi poreikius, pažangą, mokyklos lankymą ir elgesį;

      34.6. dalyvauti mokyklos savivaldoje;

      34.7. naudotis kitomis Specialiojo ugdymo įstatymo ir kitų įstatymų nustatytomis teisėmis.

      35. Tėvų (globėjų, rūpintojų) pareigos:

      35.1. ugdyti vaiko savarankiškumą ir iniciatyvumą;

      35.2. sudaryti vaikui sveikas ir saugias gyvenimo, ugdymosi ir mokymosi sąlygas, apsaugoti jį nuo smurto, prievartos ir išnaudojimo;

        35.3. bendradarbiauti su mokyklos vadovais, mokytojais ir kitais specialistais, teikiančiais specialiąją, psichologinę, socialinę pedagoginę, sveikatos priežiūrą, sprendžiant mokinio mokymosi klausimus;

        35.4. parinkti vaikams iki 14 metų dorinio ugdymo (tikybos arba etikos) ir kitas pasirenkamąsias programas;

        35.5. užtikrinti vaiko parengimą mokyklai, jo mokymąsi pagal pradinio ugdymo programą;

        35.6. užtikrinti vaiko punktualų ir reguliarų mokyklos lankymą, apie nelankymo priežastis pranešti mokytojams;

        35.7. kontroliuoti ir koreguoti vaiko elgesį;

        35.8. operatyviai pranešti mokyklai apie svarbius mokinio gyvenimo pasikeitimus – gyvenamosios vietos, globėjų kaitą, ligą ir kitus ugdymo organizavimui įtakos turinčius veiksnius;

        35.9. teikti mokyklai visus reikalingus dokumentus apie mokinį ir jo šeimą;

        35.10. steigėjo nustatyta tvarka mokėti už mokyklos teikiamas mokamas paslaugas;

        35.11. kiekvienais metais iki rugsėjo 1 d. patikrinti mokinio sveikatą.

Mokytojų teisės ir pareigos

        36. Mokytojų teisės:

        36.1. laisvai pasirinkti pedagoginės veiklos organizavimo būdus ir formas, siūlyti savo individualias programas;

 36.2. tobulinti savo kvalifikaciją, persikvalifikuoti, būti atestuotiems ir įgyti kvalifikacinę kategoriją. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu mokyklos mokytojai turi teisę ne mažiau kaip 5 darbo dienas per metus dalyvauti tobulinimo (si) kursuose, seminaruose, konferencijose;

        36.3. burtis į visuomenines ir profesines organizacijas, savišvietos, kultūrines grupes, dalykines ir metodines grupes, būrelius ar susivienijimus;

        36.4. atostogauti įstatymų nustatyta tvarka ir naudotis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytomis lengvatomis;

        36.5. vertinti mokyklos vadovų ir kolegų vadybinę ir pedagoginę veiklą;

        36.6. dalyvauti mokyklos savivaldoje;

        36.7. dirbti savitarpio pagarba grįstoje, psichologiškai, dvasiškai ir fiziškai saugioje aplinkoje, turėti higienos reikalavimus atitinkančią ir tinkamai aprūpintą darbo vietą;

         36.8. teikti mokyklos vadovybei siūlymus visais mokyklos darbo organizavimo, mokymo proceso organizavimo klausimais;

                      36.9. naudotis kitomis Švietimo įstatymo ar kitų teisės aktų nustatytomis teisėmis.

37. Mokytojų pareigos:

        37.1. užtikrinti mokinių saugumą, geros kokybės ugdymą;

         37.2. ugdyti tvirtas mokinių dorovės, pilietines, tautines ir patriotines nuostatas, laiduoti jų asmenybės galių plėtotę;

        37.3. laikytis mokytojo etikos normų ir mokyklos vidaus tvarką nustatančių dokumentų;

        37.4. pagal mokinių siekius ir galimybes individualizuoti ugdymo turinį, taikyti naujas mokymo (si) technologijas;

        37.5. skatinti mokinius mokytis, padėti turintiesiems mokymosi sunkumų, objektyviai vertinti mokinių pasiekimus;

         37.6. siekti, kad kiekvienas mokinys gebėtų bendrauti ir bendradarbiauti;

         37.7. bendradarbiaujant su pedagogine psichologine tarnyba, kitomis institucijomis suteikti pagalbą mokiniams, turintiems ugdymo (si), mokymo (si) sunkumų;

        37.8. pritaikyti integruotiems specialiųjų poreikių mokiniams ugdymo turinį, metodus ir mokymo priemones;

        38.9. sudaryti sąlygas tenkinti mokinių saviraiškos ir saviugdos poreikius, plėtoti kultūrinius interesus, daryti poveikį sociokultūrinei mokyklos aplinkai;

        38.10. ugdyti mokinių sveikos gyvensenos, darbų ir civilinės saugos įgūdžius;

 38.11. pasirengti ugdomajai veiklai, kitiems renginiams;

        38.12. gebėti analizuoti savo pedagoginę veiklą;

        38.13. nešališkai vertinti mokinio mokymo rezultatus ir su jais supažindinti mokinius, tėvus (globėjus, rūpintojus), kolegas ir mokyklos vadovus;

                      38.14. stebėti, analizuoti ir koreguoti tėvų (globėjų, rūpintojų) ir sociokultūrinės aplinkos poveikį mokinių ugdymui;

 38.15. tobulinti kvalifikaciją ir nustatyta tvarka atestuotis;

        38.16. bendradarbiauti su kolegomis organizuojant mokyklos mokinių ugdymą ir mokymą;

        38.17. įtvirtinti demokratiškus tarpusavio santykius, tolerancijos ir reiklumo sau ir kitiems nuostatas;

        38.18. dalyvauti mokyklos organizuojamuose renginiuose;

        38.19. pastebėjus smurto, prievartos, seksualinio ar kitokio išnaudojimo atvejų, suteikti mokiniui reikiamą pagalbą ir apie tai informuoti mokyklos vadovus, Kauno miesto savivaldybės administracijos Vaiko teisių apsaugos skyrių, kitas institucijas;

        38.20. tiksliai tvarkyti lankomumo apskaitą, pildyti kitą su ugdymo ir mokymo procesu ir rezultatais susijusią dokumentaciją;

   38.21. vykdyti kitas teisės aktų nustatytas pareigas.

Klasės vadovo teisės ir pareigos

 39. Klasės vadovo teisės:

 39.1. laisvai pasirinkti auklėjamosios veiklos organizavimo būdus ir formas;

        39.2. tobulinti savo, kaip klasės vadovo, kvalifikaciją;

        39.3. dalyvauti klasių vadovų metodinės grupės veikloje;

        39.4. dirbti saugioje ir sveikoje aplinkoje;

        39.5. koreguoti tėvų (globėjų, rūpintojų) ir sociokultūrinės aplinkos poveikį ugdytinių ugdymui (si);

        39.6. dalyvauti sprendžiant individualias mokinių problemas, bendradarbiaujant su mokyklos administracija, mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais), mokyklos psichologu ir socialiniu pedagogu.

        40. Klasės vadovo pareigos:

        40.1. rūpintis mokinių asmenybės ugdymu;

        40.2. burti su auklėjamąja klase dirbančius mokytojus ir kitus specialistus (bibliotekininką, psichologą, specialųjį pedagogą, logopedą, socialinį pedagogą, asmens sveikatos priežiūros darbuotoją, neformaliojo ugdymo organizatorių ir kt.) klasės mokinių ugdymui planuoti ir derinti;

        40.3. žinoti mokinių polinkius, poreikius, interesus; siekti, kad mokiniai dalyvautų svarstant ugdymo turinį, formas ir metodus;

 40.4. domėtis ir rūpintis mokinių sveikata, jų sauga, padėti jiems nustatyti darbo ir poilsio režimą, puoselėti sveiką gyvenseną;

        40.5. padėti mokiniams ugdytis vertybines nuostatas, gebėjimą vadovautis demokratiniais bendravimo principais;

        40.6. padėti mokiniams spręsti psichologines, bendravimo, mokymosi ir kt. problemas;

        40.7. suteikti arba inicijuoti ugdytiniams reikiamą pagalbą mokymosi sunkumų, socialinių sąlygų sukeltų sunkumų, smurto, prievartos, išnaudojimo ar kitais ekstremaliais atvejais, pasitelkus mokyklos vadovus, mokytojus, specialistus, tėvus (globėjus, rūpintojus), Kauno miesto savivaldybės administracijos Vaiko teisių apsaugos skyriaus, Socialinių reikalų departamento Socialinės paramos skyriaus, Kauno miesto socialinių paslaugų centro, pedagoginės psichologinės tarnybos, visuomeninių organizacijų darbuotojus ir specialistus;

        40.8. padėti mokiniams pasirinkti tolesnę ugdymosi instituciją;

        40.9. organizuoti profesinį informavimą;

        40.10. domėtis ir rūpintis mokinių sveikata, jų sauga, vykdyti narkotikų ir kitų žalingų įpročių vartojimo prevenciją;

        40.11. bendrauti su mokiniu ir jo šeima, informuoti tėvus (globėjus, rūpintojus) apie mokiniui iškylančias mokymosi, bendravimo, elgesio problemas, ugdymo (si) rezultatus;

        40.12. rūpintis klasės dokumentų tvarkymu;

        40.13. suteikti mokiniui reikiamą pagalbą pastebėjus, kad jis patiria smurtą, prievartą, seksualinį ar kitokį išnaudojimą.

Mokinių, mokytojų, mokyklos vadovų ir kitų mokyklos darbuotojų atsakomybė

        41. Mokiniai, nevykdantys savo pareigų, atsako pagal šiuos nuostatus, mokyklos darbo tvarkos taisykles ir kitus teisės aktus.

        42. Mokytojai, kurie neatlieka savo pareigų, fiziškai, psichiškai ir moraliai žaloja vaikus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

        43. Mokytojai yra atsakingi už mokinių sveikatą ir gyvybę pamokų, neformaliojo ugdymo ir mokyklos organizuotų renginių metu.

        44. Mokyklos vadovybė atsako už Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, švietimo ir mokslo ministro įsakymų, kitų teisės aktų vykdymą, užtikrina, kad su vaiku nebūtų atliekami moksliniai bandymai ar kitokie eksperimentai, galintys pakenkti jo gyvybei, sveikatai, normaliai asmenybės brandai.

        45. Mokyklos direktorius atsako už visą mokyklos veiklą ir jos rezultatus.

        46. Mokyklos vadovams, mokytojams ir kitiems darbuotojams, pažeidusiems darbo drausmę, Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka gali būti skiriamos drausminės nuobaudos.

47. Mokyklos direktoriaus pavaduotojai  atsako už pareigybės aprašymuose ir šiuose nuostatuose nustatytų funkcijų vykdymą.

48. Kitų mokyklos bendruomenės narių (psichologo, logopedo, socialinio pedagogo, bibliotekos vedėjo, visuomenės sveikatos priežiūros specialisto, ne pedagoginių darbuotojų) teisės, pareigos ir atsakomybė nurodoma jų pareigybių aprašymuose.

 

VI. MOKYKLOS SAVIVALDA

 

49. Mokyklos bendruomenė savivaldą organizuoja, kuria jos formas ir institucijas remdamasi mokyklos filosofija ir švietimo tikslais, mokykloje vykdomomis švietimo programomis ir susiklosčiusiomis tradicijomis.

50. Mokykloje veikia šios savivaldos institucijos: mokyklos taryba, mokytojų taryba, mokinių tėvų komitetas.

51. Mokyklos taryba yra aukščiausia mokyklos savivaldos institucija, atstovaujanti mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir telkianti tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų ir kitų mokyklos bendruomenės narių atstovus svarbiausiems mokyklos veiklos sričių klausimams aptarti, kolegialiai nagrinėti ir spręsti.

52. Mokyklos taryba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos švietimo ir kitais įstatymais, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministerijos ir steigėjo teisės aktais, mokyklos nuostatais.

53. Mokyklos taryba vadovaujasi humaniškumo, demokratiškumo, viešumo, racionalumo ir tęstinumo principais.

54. Mokyklos tarybos priimti nutarimai, neprieštaraujantys mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams, yra privalomi visai mokyklos bendruomenei.

55. Mokyklos direktorius, jo pavaduotojai gali būti mokyklos tarybos nariais, tačiau negali būti mokyklos tarybos pirmininkais.

56. Mokyklos direktorius gali teikti iš naujo svarstyti tuos mokyklos tarybos nutarimus, kurie prieštarauja mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams.

57. Jei steigėjas ar švietimo priežiūrą vykdančios instancijos nustato, kad mokyklos tarybos priimti sprendimai prieštarauja įstatymams ir kitiems teisės aktams, siūlo mokyklos tarybai juos svarstyti iš naujo. Mokyklos tarybai atsisakius, ginčas sprendžiamas įstatymų numatyta tvarka.

58. Mokyklos tarybos nuostatus tvirtina mokyklos taryba.

59. Mokyklos tarybos nuostatai gali būti keičiami ar papildomi mokyklos tarybos nutarimu paprasta balsų dauguma. Inicijuoti mokyklos tarybos nuostatų pakeitimą gali:

59.1. mokyklos tarybos narys (-iai);

59.2. mokyklos administracija;

59.3. steigėjas.

60. Mokyklos tarybą sudaro 9 asmenys: į mokyklos tarybą lygiomis dalimis  renkami asmenys, atstovaujantys mokyklos darbuotojams (mokytojams, mokyklos administracijai, kitiems darbuotojams), tėvams.

61. Mokytojus į mokyklos tarybą slaptu balsavimu renka mokytojų taryba, mokyklos darbuotojų atstovą – visuotinis darbuotojų susirinkimas, administracijos atstovą –administracija. 

62. Tėvai į mokyklos tarybą renkami 1– 4 klasių mokinių tėvų atstovų (3 tėvai) susirinkime slaptu balsavimu. Tėvų atstovai renkami klasių tėvų susirinkimuose atviru balsavimu.

63. Mokyklos taryba renkama trejiems metams.

64. Mokyklos tarybai vadovauja pirmininkas. Pirmininką renka ir atšaukia mokyklos tarybos nariai slaptu balsavimu pirmojo posėdžio metu.

65. Mokyklos tarybos narį gali atšaukti jį išrinkusi institucija. Į atšaukto nario vietą išrenkamas naujas narys.

66. Mokyklos tarybos dokumentus pagal dokumentacijos planą ir dokumentų valdymo taisykles tvarko mokyklos tarybos sekretorius, išrenkamas iš mokyklos tarybos narių atviru balsavimu, kol jų teisingumą ir teisėtumą ištirs kompetentingos institucijos.

75. Mokyklos taryba už savo veiklą atsiskaito kartą per metus jos narius rinkusiems bendruomenės nariams: tėvai – tėvų susirinkime, mokytojai – mokytojų tarybos posėdyje.

76. Mokyklos tarybos atsiskaitymo formas ir būdus nustato mokyklos taryba.

77. Mokyklos taryba paleidžiama:

77.1. reikalaujant 2/3 mokyklos tarybos narių;

77.2. į tris posėdžius iš eilės nesusirinkus 2/3 jos narių;

77.3. likviduojant ar reorganizuojant mokyklą.

78. Mokytojų taryba yra nuolat veikianti mokyklos savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti.

79. Mokytojų taryba savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos švietimo ir kitais įstatymais, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Švietimo ir mokslo ministerijos norminiais aktais, mokyklos nuostatais, mokytojų tarybos nuostatais, kitais teisės aktais.

80. Mokytojų taryba vadovaujasi humaniškumo, demokratiškumo, viešumo, racionalumo principais.

81. Mokytojų tarybos nuostatus, pritarus mokyklos tarybai, tvirtina mokyklos direktorius.

82. Mokytojų tarybos nuostatų pakeitimą gali inicijuoti:

82.1. mokytojų tarybos narys (-iai);

82.2. mokyklos administracija;

                     83.3. steigėjas.

84. Mokytojų tarybą sudaro mokyklos direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui, visi mokykloje dirbantys mokytojai, sveikatos priežiūros darbuotojas, psichologas, socialinis pedagogas, logopedas, bibliotekos vedėjas, kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys asmenys.

85. Mokytojų tarybai vadovauja mokyklos direktorius, jei jo nėra – mokyklos direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Mokytojų tarybos sudėtį mokyklos direktorius tvirtina savo įsakymu kiekvienais mokslo metais.

86. Mokytojų tarybos dokumentus pagal dokumentacijos planą ir dokumentų valdymo taisykles tvarko mokytojų tarybos sekretorius, išrenkamas atviru balsavimu balsų dauguma.

87. Mokytojų tarybos posėdžiai yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 mokytojų tarybos narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, sprendžiamasis balsas priklauso mokytojų tarybos pirmininkui.

88. Mokytojų tarybos posėdžiai šaukiami prasidedant ir baigiantis mokslo metams, taip pat ne rečiau kaip vieną kartą per pusmetį. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis mokytojų tarybos posėdis.

89. Į mokytojų tarybos posėdžius savimu balsų dauguma.

67. Mokyklos tarybos posėdis yra teisėtas, jei jame dalyvauja 2/3 narių. Nutarimai priimami posėdyje dalyvaujančiųjų balsų dauguma.

68. Mokyklos tarybos posėdį šaukia pirmininkas savo iniciatyva arba mokyklos tarybos nutarimu. Mokyklos tarybos posėdį gali inicijuoti mokyklos administracija (direktorius, direktoriaus pavaduotojai ugdymui).

69. Mokyklos tarybos posėdžiai šaukiami ne rečiau kaip 3 kartus per metus. Prireikus gali būti sušauktas neeilinis mokyklos tarybos posėdis.

70. Į mokyklos tarybos posėdžius gali būti kviečiami kitų mokyklos savivaldos institucijų atstovai, administracija, mokytojai, ugdytinių tėvai (globėjai, rūpintojai) ir kiti asmenys.

71. Mokyklos taryba atlieka šias funkcijas:

71.1. nustato mokyklos veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis, ugdymo ir mokymo organizavimo tvarką;

71.2. pritaria mokyklos metinei veiklos programai, strateginiam planui, mokyklos darbo tvarkos taisyklėms, ugdymo planui;

71.3. inicijuoja mokyklos bendruomenės ir visuomenės bendradarbiavimą, telkia mokyklos bendruomenę mokyklos uždaviniams spręsti, ugdo ir plėtoja mokyklos kultūrą;

71.4.pareiškia nuomonę dėl mokyklos vadovų atestacijos;

71.5. skiria tėvų atstovus į mokytojų atestavimo komisiją;

71.6. teikia siūlymus dėl mokyklos darbo tobulinimo, saugių darbo, mokinių ugdymo ir globos sąlygų sudarymo, talkina formuojant mokyklos materialinius ir intelektinius išteklius;

71.7. pritaria mokyklos pajamų ir išlaidų sąmatai, analizuoja ūkinę, finansinę veiklą;

71.8. svarsto nebiudžetinių lėšų kaupimo mokyklos sąskaitoje galimybes, planuoja ir kontroliuoja jų paskirstymą ir panaudojimą;

71.9. mokytojų tarybos teikimu svarsto mokinių šalinimo iš mokyklos klausimus;

71.10. teikia pasiūlymus dėl mokytojų darbo krūvių paskirstymo;

71.11. nagrinėja ir vertina mokyklos psichologinio mikroklimato, demokratinių santykių formavimąsi, inicijuoja mokyklos, šeimos ir visuomenės bendradarbiavimą, analizuoja bendradarbiavimo galimybes ir patirtį, inicijuoja naujas jo formas, teikia siūlymus mokyklos vadovybei;

71.12. sprendžia kitus klausimus, kurie nepriskiriami kitų mokyklos savivaldos institucijų ar administracijos kompetencijai.

72. Mokyklos tarybos nariai privalo dalyvauti mokyklos tarybos posėdžiuose.

73. Mokyklos tarybos nariai turi teisę gauti informaciją apie mokyklos veiklą teisės aktų nustatyta tvarka mokyklos tarybos kompetencijai priskirtiems klausimams spręsti.

74. Mokyklos taryba gali sustabdyti kitų mokyklos savivaldos institucijų sprendimų įgyvendinimą

 gali būti kviečiami ir kitų mokyklos savivaldos institucijų atstovai, kiti asmenys. Jie turi patariamojo balso teisę.

90. Mokytojų taryba:

90.1. inicijuoja mokyklos veiklos pokyčius;

90.2. formuoja ir koreguoja mokyklos veiklos tikslus ir uždavinius;

90.3. dalyvauja planuojant mokyklos veiklą;

90.4. svarsto mokymo programų įgyvendinimą, ugdymo ir mokymo rezultatus;

90.5. aptaria skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo ir mokymo programas, metodus;

90.6. analizuoja mokinių krūvius, nepažangumo priežastis;

90.7. aptaria švietimo reformos įgyvendinimo ir pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų pedagoginės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes;

90.8. priima nutarimus ugdymo klausimais vadovaudamasi Švietimo ir mokslo ministerijos bendraisiais ugdymo planais ir kitais teisės aktais;

90.9. priima sprendimus dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę;

90.10. slaptu balsavimu renka atstovus į mokyklos tarybą;

90.11. svarsto mokytojų pedagoginius krūvius, neformaliojo ugdymo organizavimą;

90.12. vertina mokyklos vadovų veiklą, pareikšdama nuomonę apie vadovų ketinimus atestuotis;

90.13. teikia mokyklos vadovybei, atestacijos komisijai siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo;

90.14. analizuoja, kaip mokykla vykdo veiklos ir ugdymo programas;

90.15. svarsto ir teikia mokyklos tarybai pritarti ugdymo planą ir darbo tvarkos taisykles.

91. Mokytojų tarybos teisės:

91.1. gauti iš mokyklos administracijos informaciją apie mokyklos veiklą teisės aktų nustatyta tvarka mokytojų tarybos kompetencijai priskirtiems klausimams spręsti.

91.2. dalyvauti kitų mokyklos savivaldos institucijų veikloje.

92. Mokytojų taryba nutraukia veiklą, likvidavus ar reorganizavus mokyklą.

93. Mokyklos mokinių savivaldos institucijos kuriamos vadovaujantis demokratiniais rinkimų principais atsižvelgiant į mokinių poreikius, mokyklos veiklos tradicijas.

94. Mokykloje veikia mokinių taryba (seimelis).

95. Mokinių taryba (seimelis) yra aukščiausia mokinių savivaldos institucija, atstovaujanti visiems mokyklos mokiniams.

96. Klasėse renkami klasių seniūnai. Jie renkami vieneriems mokslo metams klasės mokinių susirinkime atviru balsavimu.

97. Mokykloje yra klasių mokinių tėvų komitetai, kurie bendradarbiauja su klasės auklėtoju, mokytojais, kitomis mokyklos savivaldos institucijomis.

98. Mokykloje yra mokinių tėvų komitetas, kurį sudaro klasių mokinių tėvų komitetų pirmininkai.

99. Mokinių tėvų komitetas bendradarbiauja su mokyklos direktoriumi, aptaria svarbiausias mokyklos aktualijas, inicijuoja tėvų įtaką ugdymo sąlygoms kurti.

100. Mokyklos mokinių tėvų visuotinis susirinkimas renka savo atstovus į mokyklos savivaldos institucijas, inicijuoja ir koordinuoja tėvų įtaką mokyklos ugdymui organizuoti, ugdymo sąlygoms sudaryti.

VII. DARBUOTOJŲ PRIĖMIMAS Į DARBĄ, JŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA IR ATESTACIJA

 

101. Darbuotojai priimami į darbą ir atleidžiami iš darbo vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, švietimo įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais jų darbo santykius. Direktoriaus pavaduotojus, mokytojus, kitus pedagoginius darbuotojus ir ne pedagoginius darbuotojus priima į darbą ir atleidžia iš jo mokyklos direktorius.

102. Darbuotojų darbo užmokestis skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, švietimo ir mokslo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais.

103. Mokyklos vadovo, jo pavaduotojų ugdymui, mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų ir kitų ugdymo procese dalyvaujančių darbuotojų darbo apmokėjimo tvarką nustato Vyriausybė.

104. Mokykla nustato pagrindinius darbuotojų atlygius vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintais įkainiais ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro patvirtinti Švietimo įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo tvarka ir Kauno miesto savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.

105. Mokyklos tarybai pasiūlius, jei yra sutaupytų mokyklos fondo lėšų, mokyklos darbuotojams gali būti mokami priedai prie atlyginimų, jei tai neprieštarauja įstatymams bei kitiems teisės aktams.

106. Direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui ir mokytojai atestuojami Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymų nustatyta tvarka. 

 

VIII. MOKYKLOS TURTAS, LĖŠOS, JŲ NAUDOJIMO TVARKA, FINANSINĖS VEIKLOS KONTROLĖ IR MOKYKLOS VEIKLOS PRIEŽIŪRA

 

107. Mokykla patikėjimo teise valdo ir naudoja steigėjo perduotą ir jos įgytą turtą ir disponuoja juo įstatymų ir steigėjo nustatyta tvarka.

108. Mokykla steigėjo jai perduotas ir mokyklos įgytas turtas nuosavybės teise priklauso mokyklos steigėjui.

109. Mokyklos lėšas sudaro valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų steigėjo biudžetui skirtos lėšos, steigėjo biudžeto asignavimai, rėmėjų ir kitos lėšos.

110. Mokinio krepšelio lėšos naudojamos teisės aktų nustatyta tvarka.

111. Mokykla savarankiškai sprendžia, kaip naudoti rėmėjų ir kitas teisėtai gautas lėšas, kai neprieštaraujama įstatymams, kitiems teisės aktams  ir steigėjo nustatytai tvarkai.

112. Apskaita mokykloje tvarkoma laikantis biudžetinių įstaigų teisės aktų nuostatų, apskaitos tvarkymo reikalavimų ir sąmatose nurodyto išlaidų klasifikavimo pagal atskirus straipsnius.

113. Mokykla savarankiškai vykdo finansinę ūkinę veiklą.

114. Finansines operacijas vykdo mokyklos vyriausiasis buhalteris. Buhalterinė apskaita tvarkoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymu, biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais.

115. Finansinės veiklos kontrolė vykdoma vadovaujantis finansinės veiklos kontrolės taisyklėmis, patvirtintomis mokyklos direktoriaus įsakymu, ir minimaliais finansų kontrolės reikalavimais, patvirtintais Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu.

                    116. Mokyklos finansinės veiklos kontrolę vykdo Valstybės kontrolės įgaliotos institucijos ir steigėjas. Mokyklos valstybinį auditą atlieka Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė. Mokyklos veiklos ir išorės finansinį auditą atlieka Kauno miesto savivaldybės kontrolierius (Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba). Mokyklos vidaus auditas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymu ir kitais vidaus auditą reglamentuojančiais teisės aktais.

 

IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

117. Mokyklos nuostatus, suderintus su mokyklos taryba, tvirtina Kauno miesto savivaldybės taryba.

118. Mokyklos nuostatų keitimą inicijuoja steigėjas, mokyklos direktorius ar mokyklos taryba.

119. Mokykla turi interneto svetainę, atitinkančią teisės aktų nustatytus reikalavimus.

110. Mokykla reikalingus paskelbti viešai pranešimus ir informaciją apie savo veiklą skelbia vadovaudamasi teisės aktų nustatyta tvarka.

111. Mokyklą reorganizuoja, likviduoja ar pertvarko steigėjas, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Civiliniu kodeksu, kitais teisės aktais.

112. Apie mokyklos reorganizavimą, likvidavimą ar pertvarkymą, mokyklos grupės ar tipo pakeitimą pranešama kiekvienam mokyklos mokiniui Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme nustatyta tvarka ir terminais.

__________________________ 

Kauno „Šilo“ pradinės mokyklos direktorė                                               Rūta Gaidienė

 

SUDERINTA

Kauno „Šilo“ pradinės mokyklos tarybos

2011 m. lapkričio 17 d. posėdžio

protokoliniu nutarimu (protokolas Nr.7)